Movienight

Idag lämnade jag huset och drog över till Fabians mansion! På vägen hämtade jag upp två tysktalande tjejer, men jag vart lite sen, eftersom jag frös halft ihjäl när jag klev utanför dörren! Satan vad kallt det blivit nu helt plötsligt då! MINUSGRADER!? Pfft, ja nu dröjer det väl inte länge tills snön kommer?
Aja, jag, Marina och Fabian snackade oss igenom Top Gun, medan Natalina låg i en mindre soffa bredvid och tyckte vi vart hur dryga som helst. Men tråkigare film får man leta efter? Jag menar, visst den var b´väl bra emellanåt, men som många andra 80-tals filmer så är det så mycket extra tjafs, som långsamma, låååånga kärleksscener, då de står framför varandra och klär av sig och man riktigt ser hur de njuter av att ha sex, hur de drar ut extremt mycket på det sorgliga och hur de anhöriga ska ta det osv osv. Nej, ge mig långfilmer á la Avatar och Pirates of the Caribean style ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0