Men seriöst...

Okey. Jag tänker bara säga några saker. Hur många tonåringar har aldrig provat att röka på? Hur många ungdommar gör inte idiotiska saker ibland?
Okey att Miley är en föredetta Disney skådespelare, som efter att hennes kontrakt gått ut, börjat flippa ur lite. Under många år har hon varit på stenhård koll genom Disney, annars hade hon nog fått sparken. Nu har hon avslutat sin Hannah Montana karriär, och vips så förvandlas hon till en rebellisk tonåring. Men so what? Det är säkert en fas som kommer att gå över. Varför blir det en sån hysteri av att hon sitter och röker på en drog som är laglig att inneha i California? Och att hon sitter och dricker en öl på en klubb i Spanien och festar i New Orleans?
ALLA dricker alkohol innan dom är 18 (21) en del provar droger. Nu råkar det vara en person som många barn älskar. Låt inte barnen se bilderna och håll käften! Jag drack innan jag var 18, men eftersom jag inte är någon stor barn-stjärna blev det ingen kalabalik.
Oj, förlåt... Jag glömde... Det här är amerika. Här dricker INGEEEEEEN alkohol innan dom är 21 och absolut ingen provar att röka på x(

Vem vet, kanske är Miley den nya Linsay Lohan, men vi får hålla tummarna att det bara är en fyllesak!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: anna bäste panna

håller med, har pratat väldigt hystersikt med mina kompisar om hur fånigt jag tycker det är! liksom det är ju fler tonåringar som dricker än dem som inte dricker!

2010-12-15 @ 20:04:00
Postat av: Lina

Jag kan väl förstå varför de blir sån hyterik , menar hon är ju ett barn , iaf i mina ögon .

Och de e ju ALDRIG charmigt och se någon ," stjärna " eller inte sitta och röka på , och så kan man ju tycka hon vorre smartare än så o.O om hon nu skulle göra de kunde hon väl låst in sej på sitt rum och INGA bildbevis , menar , JÖSSES ! xD

2010-12-16 @ 11:15:38
URL: http://www.linabegood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0