Mac Store

Kolla vad jag köpta igår! En till Julklapp till migsjälv :) Men helt ärligt, lyckas man inte hitta till andra så kan man väl unna sig själv något, eller? Fast... Jag unnar mig nog waaay to  much sometimes.
Nåja, detta läpstift och läppenna är köpt i the Macstore, i Fairoaks malen. Jag köpte änven an julklapp för morgondagens au pairmöte, då vi ska ha julklappsbyte. Tyvärr så läser mina kompisar min blogg, så jag tänker inte lägga upp någon bild på vad jag har köpt tills imorgon, hehe ;)

Provade mig på en ny sorts photoshop bilden i ära, men nu när det är klart funderar jag på om det bara hade varit enklast att bara måla bakgrunden vit från början ;) Nåja, guiden jag följde var för ett foto på en människa, och ni hittar guiden här, från en rolig blogg jag läser :) Jag ska ta en bild på en kompis och försöka göra om bilden ;)
Dessutom är kanske pocketkamera inte det bästaste som man kan använda, hehe. Nåja, den duuuuger finfint för lilla mig!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0