Lyckligt eller inte?

Jag skrev en novell. Japp, en tvättäkta novell! Den handlar om två tjejer som reser till Antarktis, av alla ställen, och jobbar i några veckor för att sedan få åka och se på Kejsarpingvinerna när de häckar :) Först trodde jag inte att den skulle bli så bra, men efter bra kritik från min kompis så är jag riktrigt stålt! Kommer lägga upp den här snart, den är nämligen en del av min svenska kurs. Eller ja, jag kommer nog att länka den på bloggen, eftersom den är lite lång ;)
Nu är bara frågan... Jag har två alternativa början och slut. Det första alternativet är sorgligt, det andra alternativet är lyckligare. Vad ska jag välja? Måste skicka in den imorgon.

Lyckligt, kompisringar! :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Välj det sorliga. Jag gillar alltid sorliga slut bättre än lyckliga, samtidigt som jag kan bli så förbannad om det slutar dåligt. :P Men lyckliga slutar är alltid så klysichiga.

2010-12-08 @ 04:57:37
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

älskar din novell!!:D

2010-12-08 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0