Lite shopping

Detta var var jag handlade igår :)

Paris Hilton CanCan parfym + body lotion + duschtvål = 30 dollar, jätte billigt! Rea och allt! Julklapp till mig själv, check!
Levis jeans för 20 dollar!
Och en klockbrosh, men jag funderar på att göra om det till ett halsband istället, jag är inte så mycket för brosher... Eller, jag har inga ;) Kanske sklle ta och börja använda? Ser rätt snyggt ut i olika scarfer osv.
Och så en iCarly parfym till Ashley i julklapp! :D Jag menar, hon börjar ju bli lite äldre nu, så kanske dax att börja använda parfym? Leksaker använder hon ju knappt längre.
Roligt att min nästa inte fungerade, så Sofia fick bli den som fick bestämma om den lucktade gott eller inte! Men jag litar på henne.


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0