Julklappsproblem

Det är snart jul! Jag får panik! Vad ska man köpa för julklappar och till vem? Jag får väl köpa något litet till mina värdföräldrar, men jag har ingen aning om vad!
Jag frågade Jamie, han sa att han hade köpt ett bord förra året, eftersom de funderade på att köpa ett. Border var tydligen inte tillräkligt bra, så det står i källaren, oöppnat och allt, och de köpte ett annat bord. Låter ju trevligt. Nej, jag får fundera lite. Vi ska nog åka och julshoppa imorgon! :D Så hoppas på att hitta någonting då!
Det var ju alltid enklare att köpa till pappa, ville han inte ha någonting, så kunde man alltid köpa strumpor och kalsonger, höhö. Men jag tänker inte köpa underkläder till min Randy xP.
Och mamma fungerade parfymer och lite sådana saker, jag vet ju vad hon gillar, Sandi har jag ingen aning om... Eller jo lite gran, men hon vill nog oxå hellst köpa parfymer och smycken till sig själv... Och så har vi ju lilla Bettina som kommer och hälsar på över jul. Hm... Ett presentkort på Victoria Secret? Nää... Jag hittar på någonting i malen imorgon ;)

Den här ungen får allt som hon pekar på och lite till... Hon ville ha en stenslipar maskin, sån som gör stenarna släta och fina, gissa hur många gånger hon använde den?

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

en stensliparmaskin? otroligt, vissa är bortskämda;)

2010-12-06 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0