Juletider!

Jag är klar med mina julklappar och är riktigt nöjd! Nu ska jag bara slå in dem!
Jag förklarade för min kompis att hon för jätte gärna hata sin julklapp, för jag tar mer än gärna emot den ;) Hon skrattade. Dessvärre tror jag att hon kommer älska den och behålla den! :( Nåja, jag kan kanske ge mig själv en liten julklapp?
Nej, dax att packetera lite paket.

Här ska det fyllas med paket!


Jag köpte en Body mist och en handkräm from Bath and Body work. Twilight woods, den lycktar så grymt gott! Sarah tog tag i flaskan, utbrast att denna lucktar jätte gott och sprutade ner mig! Jag höll med, och med erbjudandet köp 3, få 3 gratis, så köpta vi på oss lite saker. Hon tog 4, jag 2. Jag har liksom en drös bodylotions redan, höhö ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jag hade massa andra hostel men dom var fullbokade. och sen var det inte jag som hittade det här hostlet ens, utan jag överlät allt annat till en viss annan som jag skrev.

2010-12-20 @ 22:18:50
URL: http://sofia
Postat av: Sofia

Det var jag som kommenterade över.

2010-12-20 @ 22:19:19
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0