Julen är här

När ashley kom hem igår så dekorerade vi julgranen! Den blev så fin. Och så hade vi på julsånger och sjöng. Usch. Julen är nog ändå den jobbigaste tiden att vara borta på. Jag menar, detta är andra julen som jag inte är i Sverige. Jag får ingen sill, ingen jansons, ingen hemmagjord julkorv, ingen sillsallas ingen... ja list blir lång. Julmust tänkte jag i alla fall köpa på IKEA! Så det så! Och kanske en senapssillburk om de har, och så glögg och pepparkakor. Sen får jag köra hem till sjuka Carin och baka lussebullar :D Liiiite svenskt får det ändå lov att vara, tycker ni inte? ;)



Under misteln  måste man pussa någon. Dessvärre råkade Daisy vara mitt offer när Ashley kom springande med misteln.



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0