Jobb, biolördag

I lördags så fick jag stanna hemma och jobba på kvällen, eftersom de skulle iväg på ett julparty.
Ja, jobba för mig en lördagkväll ingebar att ta Ashley och hennes kompis för att käka på Subway och sen åka och se den nya Narniafilmen på bio, som var jätte bra! :D Sen satt jag hemma en timme innan S och R kom hem och kollade på tv. Ash spelade dataspel.
De sa först att de skulle komma hem runt nio, så jag och Sofia bestämde att vi skulle se "The Tourist" med Johnny Depp och Angelina Jolie i, men de kom hem tjugo över tio, då filmen skulle börja, så jag fick mer eller mindre köra som en dåre till biografen! Hehe nej okey, jag körde fem minuter innan, och vi alla vet att det brukar vara 15 min reklam innan, så jag missade bara 5 oviktiga minuter som Sofia snabbt drog igenom när jag pustande kom in i salongen.
Filmen var ju helt ok. Som Sofia sa, lite töntrolig och så. Jag trodde ju att det skulle vara en mera actionfilm, men den var mera som en romantik/drama/komedi/actionfilm.
Slutet var däremot väldigt bra! Då klarnade allting upp och man började fatta. Haha varken jag eller Sofia var beredda på hur det slutade ;)
Så det blev en dubbel bio kväll för mig i lördags ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0