Jag önskar mig...

Snälla tomten. Jag önskar mig en systemkamera i julklapp. Jag vet om ett den är stor och "jobbig" att ta med sig när man reser runt, men det skiter jag i! Jag ska nämligen till Las Vegas, Grand Canyon, Hoover dam och The painted desert snart! Dessutom vill jag ta en massa fräcka bilder i New Orleans!
Och vi ska inte snacka om när jag kommer att resa runt i Californien med mina kompisar om 6 månader!
Dessutom tänker jag planera in en "Hejdå" tur till New York city en helg i vår, och då tänkte jag sitta i Central Park och käka glass, vem vill då inte ta en massa söta bilder på alla miljoner ekorrar som springer runt där?


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såg reklam igår på en pytteliten systemkamera. Tänkte på dig då. Men nu vet jag inte vilket märke eller pris..... men dom blir mindre..... Kram på dig

2010-12-14 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0