Idioti

Varför kan inte vi i Sverige fira våran nationaldag lite mer som USA och andra länder? Här i USA så firar man det i hela landet, folk samlas på olika platser, har picknick, parader, fyrverkerier och liknande. Vag gör vi i Sverige? Det firas väl mest i Stockholm? Resten av landet hissar den svenska flaggan och sjunger nationalsången i skolorna... Haha! Nej, inte ens DET gör vi! För då är vi rasistiska! Hm, jag ska nog bli rasistisk mot rasismen! Jag ska sjunga nationalsången och hissa Svensk flagga! Jag menar, jag har ingenting som helst emot någon folkgrupp eller religion här i världen, bara dom i Sverige som får oss att sluta sjunga och hissa flaggan. Bara för att en minimal bråkdel råkar använda dessa symboler rasistiskt.

Min 4 Juli detta året firade jag bakis (efter en grym 4th of July fest dagen innan) i DC:s park. :) Sverige, apa efter vetja :P




//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag sätter upp en flagga iaf....... Den svenska då

2010-12-08 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0