Good bye!

Behöver jag säga vad jag och Bettina har gjort ikväll? Nej just det. Jag måste säga adjö till ett ton med kläder. Jag hade tydligen tio par jeans, plus dom jag redan har skickat hem, över 50 par skor, flipflops inräknade (ca 3 st) och ett dussin jackor m.m!
Hm, jag ska ut och köpa en stor resväska, ge Bettina 50 dollar och ta farväl av mina kläder i några månader. Mamma lär väl få ett smått anfall när hon får hem en fullproppad väska, men jag tror knappast att jag borde komma till flygplatsen i sommar med 4 fulla väskor och 2 överpackade handbagage.... ;)




Garderoben börjar se lite glesare ut. Nu skulle ni sett min byrån, tre fullproppade lådor, fullda med linnen och toppar. Nu har jag två halvfulla lådor och en rätt tom, det ligger några bh:ar i den tredje.
Och ni som funderar över vad skorna gör på garderobsdörren, så fick jag ont om plats på golvet i garderoben ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

jisses!! :O haha d har mer kläder än jag o det är lyckat!! :P haha när jag skulle resa från spanien slängde jag två sopsäckar fyllda med kläder, skor, badrumssaker etc :P haha typ över 10kilo skräp^^

2010-12-29 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0