Filmmarathon

Det har blåst rätt kraftigt i flera dagar. Svinkallt är det ute oxå, minus några grader skulle jag tro! Det är snövarning varje morgon, men inte har jag skymtat någon snö än inte. Tur det!
Nu skulle det här inlägget inte handla om vädret, så jag tänker skriva om någonting annat istället. Något betydligt roligare. Jag ska nämligen följa Sofias råd och se En vampyrs bekännelse idag. Efter det ska jag kolla på Brokeback mountains. Sen kanske jag ska ta och kolla på PS I love you.
Dessa tre filmer verkar det nämligen som att alla har sett. När jag sedan påstår att jag aldrig sett dem, tappar folk hakan i golvet och får stora ögon och frågar ifall jag är från en annan planet.
Så nu är det äntligen dax att bli av med UFO varningen en gång för alla och spendera några timmar framför filmskärmen! :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har inte heller sett P.S I love you, emnd en verkar inte vara så bra. Så jag vill inte jätte gärna se den. Men En Vampyrs bekännelse är bland de bästa filmer som finns, och Brookback med, fast snäppet liiite sämre. Men den är så sorlig så jag typ dör i slutet.

2010-12-14 @ 20:06:55
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0