En fyra

Alla Pirets of the Cariobean älskare! Här är den nya officiella trailern till 4:de filmen!
Själv vet jag inte om den kommer att vara lika bra som de andra, med tanke på att många av huvudkaraktärerna inte kommer att vara med. Men det är ju en Johnny Depp film, så jag ska självklart se den.
20 maj kommer den ut i USA i alla fall. Dagen efter börjar min California tur, så jag kommer förmodligen att befinna mig på västkusten vid denna tidpunkt. Kanske kan jag renutsagt se den i LA? Det hade ju varit något ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH! FY vad ja längtar den verkar så jäävla bra ju :P

2010-12-14 @ 18:48:59
URL: http://www.linabegood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0