Eeevil Au Pair!

Hehe. Imorse så blev det bråk igen. Hon vägrade att gå upp. När hon väl kom upp, så gick hon såklart in i Randys rum för att se på tv, medan hon klädde på sig. Grejen var bara att hon inte hade kläderna med sig in dit. Och jag och Randy hade gömt fjärkontrollen (Hehe) Så hon började leta efter den. Jag går in och säger åt henne att gå och klä på sig, eftersom hon måste gå snart. Då svarar hon att hon letar efter kontrollen. Jag säger åt henne igen och hon bara jag letar efter kontrollen! Tillslut skäller jag på henne att hon måste gå och klä på sig och att hon inte har tid för tv! Jag låter jätte arg och hon blir ltie halv rädd och går surande in på sitt rum och smäller igen dörren.
Jag lovade henne dock när hon gick att om hon går upp i tid imorgon så kan hon kanske få se på tv! Men att jag tänker fortsätta ta kontrollerna så länge som hon inte går upp i tid eller gör som hon blir tillsagd! Hihi! Its goood to be in charge ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

<<visst är det good to be in charge.

Och att du har Randy o Sandie på din sida....... tydligen. Om ni nu gömde kontrollen gemensamt. Ash vinner förtroende för dig om du visar att du menar allvar. Då vet hon vad som gäller och det gillar barn. Fast dom protesterar och kolla om det är sant. så håll ut. :)

2010-12-09 @ 22:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0