Dumma flyg

Min kompis Bettina skulle komma och hälsa på mig idag. Men eftersom hon skulle mellanlanda i Paris, där de tydligen har något slags snökaos, så var hennes flyg inställt. Nu ska hon flyga via Frankfurt imorogn istället. Vi hoppas allihopa att Tyskland är lite mera vana vid snö så att hon kommer iväg!
Här i Virginia kommer det ingen snö förrens på juldagen och annandagen, lördag och söndag, sen skulle det vara strålande sol till på onsdag. Jag hoppas verkligen att det kommer att hålla i sig, så att vi slipper sitta i huset hela tiden!
Funderar på att kanske ta en dag ledigt och ta en buss till NYC? Jag menar, jag har ett överskott på semesterdagar av någon anledning... Men vi får se, jag måste jobba på min budget nu. Har en hel del saker som ska betalas snart, typ 10.000 till en California tur i maj/juni. Hm, kanske kan jag boka den idag eller imorgon, så är det gjort :) Sen är det ju bara fickpengar till allt!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0