Dessa jäkla flyg

Klockan tre inatt (9 på morgonen er tid) ringer min kompis och berättar för mig att hennes nya flyg är inställt. Den här gågnen skule hon flyga till Frankfurt. Det sitter tydligen 16.000 människor där och kommer ingenstanns, så Köpenhamn tänkte inte skicka dit fler. De stod nu i en jätte lång kö för att boka om flyget igen.
Klockan 7 ringer hon igen och säger att de fortfarande står i kö, det är tydligen bara två personer som tar emot åt gången, och att alla flyg är fullbokade tills på torsdag och fredag, 23 och 24.
Suuuuck! Jävla oväders snö helvete tänker jag.
Klockan nio ringer hon och säger att hon nu har en reservplats på ett flyg till Chicago, alltså; Om någon missar planet och inte dyker upp, så får hon åka med.
Klockan tio ringer hon och säger att hon sitter i första klass och att de är på väg. Att hon kommer att vara i DC vid midnatt, jag han säga "Ring mig när du är i Chicago", sen var hon tvungen att lägga på.
Puh! Hon är iaf på väg!
Så, nu är mina chips, mina choklad och min kompis på väg hit! :D Happyface!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0