December 7

Igår kväll satt jag uppe lite för sent och skrev på min novell till svenskan. Idag är jag trött och orkar ingenting... Men jag lovade mig själv att göra klart allt i svenskan idag så det blir inskickat! Puh... Och imorgon ska jag göra klart naturkunskapen och sen psykologin. Jippie! Pluggpluggplugg! Men är man en seg kratta som mig, så får man ta konsekvenserna av det ;)
Dax för frukost och tee! Önskar jag hade haft svenskt bröd och pålägg! Nu är det bara 6 månader tills jag kommer hem! En Californiatur till i början av juni, sen tror jag inte att jag kommer att ha pengar eller någonstanns jag vill åka, så jag kommer att åka hem och vara hemma till min plstsyrras student :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0