DC igen

Det var en kall dag i DC idag. Men vi klarade oss utmärkt. Vi såg alla monumenten, jag för sjutusende gången, Bettina för första.
Efter monumenten tog vi oss en titt på Vita huset och julgranen. Vi funderade på att gå tillbaka när det vart mörkt, men vi beslöt oss för att vi var för trötta för det.
Vi käkade en god lunch på ett mack cafe, i värmen! :D Sen shoppades det lite, en tur till Hard Rock Café och sen var vi så trötta att vi drog hem.
Hemma så beställde vi kinesmat och skypade lite med min bror. Det var roligt, han vart sur för att vi käkade, han var tydligen hungrig, sådär 2 mitt i natten. Dessutom är de insnöade! Här har vi ingen snö än, nananana!

Avslutade kvällen med att se filmen TRON, så att vi kan se den nya filmen, TRON legency-something,  på bio och fatta vad den handlar om.


The Capitol



Detta var lite kallt om ryggarna och lite ögonfångande


Sträcka benen kanske? ;)


MIN stat!


THe House were Lioncoln died. Borde kanske gå in där någon gång?


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0