Brr... COLD!

Jag sitter och fryser i mitt rum. Det är rätt kallt ute och det verkar inte som att kylan håller sig ute heller! Jag funderar på att sätta på någon film och krypa ner i sängen under värmefilten nu.
Randy och Sandi frågade om jag ville med ut och äta middag med dem ikväll, jag vart ju hungrig så det var ju klart att jag ville det. Vi käkade på en fiskrestaurang och jag åt en jättegod fisk! Tyvärr så vet jag varken vad den heter på engelska eller svenska. Jag kan nog bara vad lax heter på engelska, och flundra, de andra fisksorterna på menyn fick jag gissa på. Och inte lyckades Sandi förklara det för mig heller ;) Men jag tog en god fisk tillslut i alla fall.
Jag tänkte klaga lite innan jag säger god natt oxå! Min hals har börjat göra ont igen och de vita prickarna är tillbaka. De röda "klumparna" i halsen har varit där i snart två veckor!! Men jag tänkte fortsätta med att vägra gå till doktorn! Funderar på att prova att gurgla saltvatten en gång till, den här gången med mindre salt och mer vatten!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

om det ska funka med gurglingen så ska du göra de några gånger varje dag i typ 2-3 dagar;) kanske glömde säga det :P

2010-12-14 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0