Au Pair meeting

I fredag så hade vi ett LCC Christmas meeting. Vi var tre au pair grupper som träffades på en restaurang. Vi fick sitta i party rummet längst bak! Och det var en massa tjejer och en kille. Varje au pair skulle ha med sig en present, och sen fick man ett nr och så fick man gå och ta en present, eller sno en present av någon annan om man kände för det.
Jag fick nr 1 och tog ett paket med en snygg klocka i, med utbart armand! Så armbandet är i Svart, vitt och rött. Jätte fin tänkte jag! Sen satt jag resten av utlottningen och var rädd att någon skulle sno min klocka som jag redan älskade! Men jag hade tur ;)
Efter det lååånga mötet så drog vi hem till Sarah och kollade på en film och slöade.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0