30 December

Nyårsafton ser rätt fattigt ut här på andra sidan jorden. Det verkar som att alla klubbar har kommit överens om att mobba alla som rä under 21 år i detta landet och använda sig av 21 årsgräns på årets sista dag. Synd för oss, tycker vi. Mina ack så mycket vuxnare kompisar funderar redan på att dumpa oss underåriga under ett träd med en påse roligheter och ta en limo in till storstan.
Men jag gråter inte aldeles för många krokodiltårar över att jag inte kan stå och svettas i högklackat inne på en hipp nattklubb och räkna ner till tolvslaget, för jag kommer att inviga 2011 på mitt egna sätt! New York City den 1 januari! Bättre kan man väl inte inviga ett år? Supa bort halva hjärnan och dansa sönder fötterna kan man göra vilken annan dag som helst under året, men att åka till NYC med en gammal kompis gör man nog inte så många gånger under livet!

Anna panna och jag på Time square i påskas

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej det gör man nog inte så ofta. Hoppas ni får det härligt. Kram

2010-12-30 @ 13:28:57
Postat av: Leif Höwing

Helt rätt Beccis...:)

2010-12-30 @ 17:44:47
Postat av: Sofia

Men har du kollart upp klubbarna i DC? Tex FUR har 18 även på nyår. Det står till och med på deras "afficher" inför nyår. Jag tror även det var 18 på Ultra Bar (men jag är inte 100 på ultra bar). Så jag hade beget mig till FUR med en min kompis från Richmond om mitt knä nu inte hade varit helt cp..

2010-12-30 @ 22:24:45
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0