3 December och Fredag

Wiho! Nu är det äntligen fredag igen! :D Jag är lite avundsjuk på Natalina, som åker till Las Vegas i Helgen. Jag vill med åka någonstanns, men just nu sparar jag pengar, så ligger lite lågt med det. Men vi planerar att åka ner mot Richmond och coloniområdena någon dag, se hur det såg ut när de första ny byggarna kom till amreika! Lite Pocahontas kanske? Men imorogn så ska jag i alla fall till Maryland, förhoppningsvis, om inte mina världföräldrar ångrar sig. Där ligger nämligen ett av de största slagfälten sen inbördeskriget, och imorogn kommer de att tände att ljus för varje enstaka soldat som dog i kriget! Så det kan bli intressat och roligt! Sofia kommer att hänge med oxå! Då kommer jag äntligen att få tillbaka mitt smink som jag glömde förra helgen, har varit sjuk så har inte orkat att köra och hämta det ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0