Manga is the shit

Gah! Internetet var borta idag! En man skulle fixa något för några som skulle komma ikv! Vilket resulterade i att jag inte kunde skypa med pappa! Bah!

Sen ikväll så blev det starbucks, och säga hejdå till Lisa som åker hem imorgon kväll :(  Även hon fick några fina tecknigar från Dunken (nu vet jag hur han stavar sitt namn!) Vi diskuterade även en massa manga. Som Sailor Moon, Avatar - The last airbender, Pokemon, Narotu Shippuden etc. Haha jag känner mig inte lika töntig längre när jag vet att många av mina kompisar oxå gillar manga, och Animie som tv heter.
 
Och angående flingorna i förra inlägget... De var inte alls goda!

Alltid lika söta Marina på Best buy


Dunken och Frolic


Lisa med en av sina teckningar. På teckningen: Pilvi, Jag, Lisa och Maria när vi sitter på Starbuck ^^





Kristin fick en mössa av Dunken. Varför har jag ingen aning om! Men jag tänkte köpa något likande för i vinter och springa runt medan Ashley somvanligt tror att det är något fel på mig ;)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0