Ashley är med en kompis

"Up is down? Well, that's just maddeningly unhelpful."

Snodde lite bilder från Marinas FB btw. Och en vettig sak kan jag ju alltid skriva! Jag har bestämt mig för att inte plugga heltid på college! Det är för dyrt! Istället satsar jag på distanskurser från Sverige, sparar ihop pengar och läser 6 credits bara engelska i vår istället. Låter väl bra?

Här har vi då mig, Maria som åkte förra veckan, Lisa som åker på torsdag  och så våran Danken, serietecknaren. Nu har ni i alla fall ett asnikte på honom! Jag är inte riktigt säker på hur gammal han är, tror 35. Höll ju hans körkort igår, borde ha kollat då... Och så hans hund Frolic såklart ;) 

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0