Knas

Ibland försår jag mig inte på en del människor... Jag menar, varför låter man inte sin 19 åriga dotter få bestämma över sitt eget liv? Det här är så jäkla trååååååååååkigt!
I förrgår var jag på Kings Dominion med Ashley, igår köpte vi med oss asiatisk mat och körde hem till Pilvi, där vi lekte med hennes pojkar med Nurf pistoler och i deras hembyggda fort, sen drog vi och såg på bio.
Nu ska jag ta Marina och Elke till Potomac Mills, stora outletmalen som de inte varit i ännu!
Ha en bra dag!

English in the bottom!








Sometimes I just don´t get some people... I mean, why can´ t some parents let there 19 year old daughter decide over her own life? This is just so saaaad! Thursday, I went to Kings Dominion with Ashley. And yesterday we went to buy some Asian food and then we went home to Pilvi, where we playd with her boys with Nurf guns in there home made fort. After that, we went to se a movie.
 Soon, I´m going to pick up Elke and Marina and take them to Potomac Mills, the bigg outlet mall, which they haven´t visit yet.
Have a nice day!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0