Au pair möte!

Vi hade ett au pair möte idag. Vi såg på en baseboll match... Eller, nja... Jag, Marina och Natalina satt mest och flummade. Snackade med de andra au pairerna och spanade på söta killar.
Vi skulle egentligen ha åkt till starbucks efteråt för att träffa de andra, men det började regna så jag fick ett sms av Julia som tyckte att vi skulle skita i det och ses imorgon istället. Klockan var ju ändå tio när vi kom hem, så det var lugnt. Vi drog till target efter mötet och flummade runt, xP

We had an au pair meeting today. We all went to a baseball game. Or, well... We didn´t really watch it! Me, Marina and Natalina was more goofing around instead and talkt to the other au pairs, (And looked at cute guys ;))
We were suposed to go to starbucks after the meeting, to meet the others, but it strted to rain. So I got a text from Julia, who said that we should meet tomorrow instead. So we went to Target and after that home. I mean, the time was 10 anyway when I got home, so it didn´t matter so much.

Our great LCC


The greatest Marina and Rebecca, and half of the greatest Natalina ;)


Justina


Jag joinade The dark side, som ni kanske kan se xD


Dip`n dots!





Thanks girls! We rock the world! :D
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Igår var det ett år sedan du flög iväg och vi skildes på Kastrup.Börjar nästan gråta igen när jag tänker på det. FY det var jobbigt. När jag fick ditt sms när du klev på planet ;"Hej då mamma." Oj vad jag bölade på cafet i Skurup. Tur Håkan var med.

Tur Skype, din blogg och facebook finns. Känns inte som du är så långt borta då. Trodde ju jag var och hälsade på i halvtid, men icke. :)

Kram på dig, hoppas det kommande året går lika fort detta som gjort. SÅ du kommer hem snart till oss här hemma. Det är många som frågar efter dig.

2010-08-24 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0