Yesterday

Lite bilder från igår. Jag och Pilvi var först hos Marina, tills hon började jobba. Då drog vi och mötte upp Julia, när hon slutade att jobba, vid en asiatisk snabbmats restaurang. De hade träffat en del nya au pairer under tiden jag var borta (Kan göra en låååång list på vad jag missade!!) Så äntligen var min förrvirring på "Vem? Var? Hur?" Borta! Namnen fick ansikten!  

Some pictures from yesterday. Me and Pilvi went to Marina, before she started to work. After Marina, we went to meet Julia, beacuse now she was done working. She brought some new au pairs that they meet while I was on vaccation ( I can make a looong list on what I missed during my hostfamily vacation ;) ) So finally was my confusion gone! The names got a face!

Julia Pilvi och Lucia


Vicotira


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0