Back in VA again!

NU är jag äntligen hemma igen! Det har varit en bra vecka nere i South Carolina, men... Jag har saknat mina kompisar så mycket! Givetvis är alla på konsert ikv, så jag får sitta hemma. Men nu kan jag stänga in mig för mig själv på mitt rum och lite så.
Igår var vi på något konstigt museeum, som heter "Belive it or not". Med massa skumma saker, som folk som spikar in spikar i nästan, sväljer möss och citroner. 6 benta grisar och en get med två huvuden. Plus en massa saker byggda av jag vet inte vad! Tex en miniatyr av Cleopatras skepp, helt byggt i socker. Men det var ett coolt museum!
Det roligaste var en spegel. Jag började gå mot spegeln son satt på en vägg, man ska prova saker med tungan, typ vida den och saker. Men Ashley stoppade mig och sa att det var en envägs spegel... Och ja, efter att ha gått runt en bit så kom vi då till andra sidan, där man stod och skrattade ihjäl sig åt folket på andra sidan som provade att göra en massa saker med rungorna :D Haha!

En kväll satte jag upp håret såhär, och de tyckte det såg jätte roligt ut!?


En morgon gick vi upp as tidigt för att plocka snäckor på stranden efter tidvattnet... Och ja, halv åtta ÄR tidigt för mig!!


Vi matade stora kattfiskar, eller vad det nu heter ;)


Woho det var enklare att foto dem när det var mörkt och undervattens lampor




Detta trycket var på en t-shirt. Haha! Skulle ha köpt den! Och ja, jag försökte att rita en egen eftersom jag inte fotade tröjan!



Titta! grisen har två extra ben! Belive it or not!





Mitt tafatta försök att fota delfinerna... Nåja, jag fick rygg fenorna på två av dem i alla fall! ;) Hehe
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0