Ultra bar!

Vi var ju ute och partade i DC igår. Jag, Marina och Natalina bestämde oss för att köra downtown till Ultra Bar. Och jäklar vad kul vi hade!
Måste bara berätta om innan vi körde. Vi åkte till affären för att köpa viin. Men Marina har inte fårr sitt körkrot än, och de ville inte assecptera hennas pass xD. Så vi bara näha! Men så en kvinna som stod vid andra kassa, detta är självchekout, hon bara, ge mig pengar så köper jag det åt er! Lite sådär hatsigt och lustig! Hehe!
Så i alla fall belv det viin på vägen ini mot DC. Sen fick vi stå i en jäkligt lång kö och snackade med ett gäng amerikanare som tyckte det var urkul att vi jobbade som internationals nannnys.
Väl inne körde vi klackarna i tacket, eller tacken! Eftersom Ultrabar är på 4 våningar... Behöver jag nämna att mina fötter har blåsor och mina ben och lår värker!

Bilder kommer imorgon. Marina var kamerakvinna, så jag ska få dem imorgon :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0