Sleepyhead

Gick upp åtta imorse, igen... De lovade ju grannen att Ash ska ta hand om grannend hund, eller rättare sagt, JAG och Ash ska ta hand om grannens hund. Idag var jag så jäääkla trött, att jag gick in till Ash, som alltid är jätte seg när hon ska upp (Vem är inte det liksom) Så jag sa bara att vill du fortsätta sova, så tar jag hunden? Hon nickade sömningt. Skönt, hunden var matat, rastad och tillbaka efter 15 minuter, så jag kunde gå och lägga mig igen! Annars tar det ju lite längre tid ;)

I went up 8 this morning, again... They promised our neighbor that me and Ash are goning to take taker of there dog this week. And this morning I was so tierd, so I asked Ash if she waned to keep sleeping, and I went down to the dog. She noded sleepy. Good, I walked and feed the dog on 15 minutes and was quick home and went back to bed. Otherwise it usely take longer time ;)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0