skit och mög!

Tydligen måste jag skatta när jag förlänger. Min LCC sa att de troligen kommer dra skatten i april, på 600 dollar kanske. Vilket innebär, att en månad innan jag slutar (sista arbetsdag i maj) kommer de att dra 600 dollar. Vilket innebär att jag kommer att vara 600 dollar fattigare på min resemånad!
Jag kommer visserligen att få tillbaka pengarna, men vi vet ju alla hur segt sånt där är... Så jag funderar helt ärligt på att bara skita i det... En månad kvar liksom, vad ska dom göra? Dessutom måste jag snart betala 370 dollar för nya försäkring, plus att jag forsätter att få en jäkla räknig på blodprovet, som mitt försäkringsbolag tydligen inte betalat än utan att höra av sig till mig om! Snacka om att jag var pissed off idag! Och Randy blev med sur så vi ska ringa imorogn till försäkringsbolaget och fråga vad fan felet är och om de är helt dumma i huvudet!!

Jag har inte råd med något av detta... Dessa pengar var menade att gå till resor, shopping, bio och Starbucks! Inte blodprov eller skatt!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0