Shoppaholic

Jag åkte med min hostfamilj idag till malen, Ash och hennes kompis skulle få varsin Build a Bear. Efteråt gick vi in på JC Pennys. Jag var runt i lite olika affärer i malen innan, men hittade inte så mkt. Men på JC pennys hade de värsta rean! Typ, köp en och få en för en dollar, halva priset, 80 % osv. Det är även taxfree weeknd, så det är igengen skatt på sakerna! (Vet inte om jag sagt det, men skatten läggs till när man ska betala, inte på prislappen xD)
Så när jag betalade så hade jag sparat 120 dollar! Är inte det en bra deal? :D

Detta är en photoshoppas bild, men till alla ni som undrar så är min stil ganska färglös xD Haha! MEN jag börjar köpa mer och mer färger, så jag kanske åker tillbaka till Sverige som en liten GB glassgubbe ;)

Hur många resväksor tror ni förresten jag behöver? Om jag säger att jag har en byrå fylld med kläder plus 2 dussin skor under alla dessa kläder? (Har ca 25 par skor just nu och har 9 månader kvar!) Och tänk på alla kläder som inte syns på bilden som hänger bakom andra kläder ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har du så mycket kläder och skor lär du ju inte behövar shoppa mer. Du har ju allt. SÅ mycket pengar du kan spara och ha roligt för istället.

2010-08-08 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0