Oroa er inte!

Ni som undrar över bilden i förra inlägget kan läsa om det HÄR. Det är inte så farligt som det låter ;) Hehe! Kommer oftast hem ellva ändå, eftersom jag vill hinnna sova osv! Det var bara ett ryck jag kände igår.  Vi hade filkväll hos Julia och vi måste vara hemma elva, jag kom hem lite efter eftersom Julia bor en bra bit härrifrån, och jag fick köra hem Natalina. De säger inget när jag kommer 20 minuter efter, och jag tror det är lugnt. Gör ju inte det varje dag precis! Sen ligger jag oftast och tittar på någon film på datorn till halv två nästan. Inga problem! Rätt soft jobb jag har, hehe ;) Så texten jag länkade till låter lite värre än vad den är, jag menar väl mest att jag känner mig lite stressad hem ibland. 12 hade varit mer lagom ;)
I alla fall så ska jag köra med Ashley och hennes kompis till en vattenpark idag! Hoppas det blir kul och att jag får med dem hem när det är dax! :P

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0