Önskelista

  • En systemkamera
  • Photoshop cs4
  • En massa pengar

Sitter och försöker lära mig en massa saker i photoshop. Hittade en rolig guid till en rolig effekt, men så var jag tvungen att ladda ner någonting, så det gjorde jag. Men jag vet inte hur jag ska öppna det rätt! För trött för att hålla på med det just nu! Lika bra att sova, huh?
Förresten, jag och Pilvi var på Target tidigare idag. Köpte en Rubiks kub. Pilvi kan lösa en på 2 minuter, jag satt med guiden i 10 sen gav jag upp... Klarade inte ens första steget... GIssar att jag var för trött för det med ;)

"And since I know my friends are trying to read my blogg, I will write it in english to!
Sitting and trying to learn some new things in photoshop. Found a funny guid for a cool effect, but I had to download something, so I did. But I have no idea how to open it! To tierd to deal with that right now! Maybe better to just go to bed, huh?
By the way, me and Pilvi went to Target today. I bought Rubiks cube. Pilvi can solve it on 2 minutes, I tryed with the guidbook for 10 minutes, but I gave up... Didn´t even make the first step! Guess I was to tierd for that to
;) "
And I know, I spell like a crow!



 

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pilvi

...can solve it less than 2 minutes :D

2010-08-23 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0