Läsk och glass

Det blev en vattenpark idag! Och nu måste jag berätta en konstig sak! :D De har en slags glass här, som heter dip and dots. Glassen är i form av små kulor. Jag tycker inte den är särskilt god. I alla fall. Ashley och hennes kompis ville såklart ha Dip and Dots, så vi gick för att köpa. På ens sidan av luckan är det smakerna, på andra sidan av luckan var det som var riktigt konstigt! Och äkligt?! Det var bilder på ett glad med olika läsk i, typ coca cola och fanta, plus glassen! Ashley bara! ÅH! Jag vill ha fanta och vanilj! Så jag bara, öööh... är det ens gott?
Och med min snälla unge så fick jag inte smaka för att ta reda på det ^^ Hon gillade det iaf, höhö. Men seriöst? Läsk och glass i samma glas? Hm, kan ni inte ta fram eran GB glass hemma från frysen och lägga lite vanlij glass i ett glas och hälla på Coca cola och skriva till mig om det var gott? :P

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vaniljglass + cocacola = coke float. Resulterar i en (enligt mig) väldigt underlig smak, inget jag testar igen precis. :p

2010-08-07 @ 16:38:24
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0