Imorgon drar vi!

Färdig packad, ut lastad och helt slut. Jag tog min lillebroders råd och gick ut och sprang nu ikväll i stället.. Klockan är väl tio, men det  var lika varmt ändå! 35 grader tror jag. Men jag sprang i alla fall! Och jag svettades. Men efter att gått en bit vande jag mig lite och svettades inte som jag trodde. Så jag började springa, och sprang och saknade löpandet! En månad kvar, sen börjar skolorna... Då är jag först på gymmet och signar ett medlemskap igen! Och jag har ett gäng kompisar som ska med! Och vi ska pusha på varandra! Mitt mål är att tappa dom kilona jag gått upp, plus lite till! För maten är som alla tror att den är, söt och fet.

Här har vi självaste Finland och Österrike :D Marina och Pilvi! Nej, jag väljer inte mina vänner, men jag lyckas ändå få dom kansigaste att umgås med! Vilket gör mig väldigt lycklig! ;) Spana bara in filmen nedan ;) Lite klipp från våran/deras yoga övningar utanför coldstone med massa folk!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0