I´m so exited!

Hejsan! Nu är jag på sådant olidligt hyperhumör! Kvällen var grym! Såhär var den:
Jag plockade upp Marina och Elke och drog till Starbucks, där Natalina väntade. Sen satte vi oss ute hos Lisa och hennes två kompisar. Lisa åker på torsdag, så hon hade typ bett en hel del att komma dit för att säga hejdå! Så Danken kom, serietecknaren, plus en massa av våra tjejkompisar. Sen efter ett tag kom philipin killarna! Ah, var ju ett tag sedan man träffade dom! Så det var ju en massa skratt och flumm och massa folk liksom. Hehe.
Så 20 i elva skulle jag köra hem igen, eftersom både Elke, jag och Marina måste vara hemma 11. Då stoppade Danken mig, vi hade börjat prata om en sak, men det var så mycket på gång så vi blev avbrytna. Så han säger att vi får snacka nästa gång. Ingen bigg deal, grejen var ju att han träffade några han kände som han stod och snackade med. Ett par musiker!! Killar dessutom! Så han introduserar mig till dem! Behöver jag nämna att dom är jätte söta? Så vi snacka och snackar och Marina visslar på mig att skynda mig! Haha! Meh, jag hoppas på att träffa dessa killar igen! Giutarr och trummor och spelar i ett band gör dom! Ska även försöka åka till Sterlin på lördag då Ian har bjudit oss att se hans band spela på en bar. Så det hoppas vi på!
Jag lyckades iaf få hem Marina prick elva, men stackars Elke som bara varit här en vecka kom hem 10 minuter sent... Mest för att jag råkade köra vilse i hennes stora område! Jag bryr mig inte så mycket om ifall jag skulle bli 20 minuter sen, tror inte de bryr sig så mycket faktiskt. Kanske 30 minuter eller om jag alltid är jätte sen!
Godnatt!

Ps! Lite bilder från Georgetown hittar ni HÄR Sofias blogg
Marina och Elke


Lloyd och Kristin


Lisa i sina nya brills


Lloyd again! Haha, han gjorde en rolig min precis innan jag fotade xD


Lisa fick blommor av killarna!


Och blev jätte glad :)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0