Gosh alltså!

Ash har typ ramlat och skrapat upp knät. Så idag skulle hon lägga om det igen, med så hade vi inte mer av det bruna bandaget, så hon ville inte göra det. Jag sa att så länge hon byter det under så är det ok att använda det gamla igen! Och fy fan vad arg hon blev! Hon skrek att min hostmom sa att hon skulle byta det! Jag sa att jag har jobbat inom vården och lagt om sår förr, jag vet hur man gör, och att jag förmodligen visste mer än min hostmamma. Nej, det visste jag inte, för jag har inte gått på college än! (viiilket hon facktiskt inte heller har gjort!) Så nu är hon typ skitsur på mig för att jag sa att jag visste någonting! Jaja, låt såret bli infekterat då! Jag bryr mig inte! sa jag och gick. Jävla unge!

Ash got a wound on her legg. So today she said she has to change the bandage, but we didn´t have anymore of the bandage you wrap around the leg so she didn´t wanna do it. I said that as long as she change the stuff under, (the bandage that acctually laying closes to the wound) she can use the same bandage one more time. And daaaamn, so mad she went! She screemd at me that my hostmom said that she had to change it! I said that I been working a lot with this thinks, that I know how to do it! That it will be fine anyway. But, no! How could I know about this when I haven´t gone to college yet? I tryed to explain to her that I went to a medical high school, that I been working with it... blablalba. She wont listen. Well, I let her calm down and if she refuse to change it, well! Not my problem if it gets infected!


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Marie

ups - humör =) grrrrrr, jäkla unge.......=)

2010-08-31 @ 17:20:38
Postat av: Mamma

Vem har en björn i hallen????

2010-09-01 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0