Glass!

Har jag nämnt att jag hatar cold stone? Det är sant! Det är för gott! Försöker man att inte gå dit på kvällarna, så går ens komisar dit och så är man körd. Jag och Marina tänkte inte käka glass igår, men så gick alla andra dit. Så jag frågade Marina, ska vi? Och hoppas på ett nej, men hon sliter åt sig plånboken och skriker ja och så rusar vi över xD Haha! Jag är för svag... Nu ska jag iaf ta Ash och hennes kompisar dit. Tänkte även passa på att dra till affären när jag ändå ska köra, behöver lite saker som börjar ta slut här hemma. Shampo... hårspray... etc

För er som inte vet, så är Cold Stone en glassbar, där dom har smaker på glass plus en mass toppings, så som brownies, snickers, massa annat godis, såses, strössel, frukter etc. Cold stone heter det för att de tar glassen och slänger den på en bänk som är av sten, och som är kall ;)  Kall sten = Cold stone! :P haha

Min birthdays mix från igår xD Haha!


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0