Delfiner!

Vet ni :P Igårmorse när jag tittade du genom fönstret så simmade det förbi ett gäng delfiner! Jag blev typ jätteglad!
Sen igårkväll hände det något hämskt här på hotellet. En 4 åring drunknade i poolen. Han hade typ smygigt ut från rummet för att leka i "Lazy river". Sån ström man flyter runt på i en luftring.
Vi satt och käkade glass igår kväll och så körde det förbi en ambulans och brandbil. När vi kom tillbaka så gick vi ner för att bada i poolen, och R och S gick tillbaren och fick reda på vad som hade hänt. Usch!

Obs! Inte min bild, men såhär såg det typ ut
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad häftigt med delfinerna. Måste vara en härlig syn.

Men trist olyckan som hände. Ha en trevlig semester där nere. Min är slut nu, böjrar jobba i morgon.

Kram på dig

2010-08-15 @ 21:10:43
Postat av: Tormodmarlin

Interesting.

2011-11-22 @ 08:01:15
URL: http://tormodmarlin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0