Cause my friends, they are, oh so beautiful,

Så gulligt! Elke fick en blombucket av Ian när vi skulle köra hem! :D Han är så söt, och så har hon en pojkvän... Är inte det typiskt, eller!? Nåja, inte mitt problem ;)
Annars då? Jag har suttit i 2 timmar med den där jäkla kuben! Tror ni jag klarar den? Nepp... Slutar hela tiden med samm resultat... suuuuuuuuuuuuuuuuuck!
Sen måste jag även säga att jag köpt skolböcker! Från Sverige. Jag kunde få dem skickade till Japan, Australien, Kanada, Kina, hela Europa, Mexico etc... Men inte USA!!? Vad tycker ni om det, va? Liksom hallå?! Nåja, tur att jag har mamma som får leka postkontor.

English version in the bottom






So cute! Elke got some flowers from Ian when we left starbucks tonight. :D He´s so cute, giving her flowers, and then she got a boyfriend... Ain´t that a bitch? Well, it´s noit my problem anyway ;)
Otherwise, I been sitting with that stupid cube for 2 hours! And do you think I made it? Nope... Everytime I end at the same point.... aaaaah!
I also have to mention that I bouth schoolbooks! From Sweden. I could get them shipped to Japan, Australia, Canada, China, the hole Europe, Mexico etc, but not USA!!? What do you think about that, huh? Like hello!? Well, well... Lucky I got my mom that can play post office.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0