BRING IT ON!!

Nu sätter jag shopping förbud på mig själv. Jag behöver verkligen ingenting just nu! Kanske ett par boots för hösten/vintern och en jacka, men det är fortfarande runt 30 +- om dagarna, så jag tror inte jag behöver det riktigt än! ;)
Önska mig lycka till!

Haha nee men gud vilka tråkigta inlägg det blev nu då xD Hehe, sorry för deeet! Lovar att hitta på ngt kul snart ;) Försöka flyga till Chicago kanske?



I intend to bring a shopping ban on myself. I really don´t need anything right now! Maybe one par of boots for the fall/winter and a jacket, but right now it´s still around 30 C +- during the days, so I don´t need that right now! ;)
Wish me luck!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spara pengar och använd de stövlar du hade förra vintern. Så var det löst :O

2010-08-31 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0