Vampyr beroende

Ligger i sängen ocb drogar vampyrer. Kollar på "The Vampire Diaries" på icefilms. Hyfsat bra faktiskt, tycker det är lite skoj att de dissar Twilight :P Hehe. Men åh, jag tycker att alla skådespelare är så sjukt snygga! Vad är det med vissa tv serier? Klarar man inte av att ha "fula" människor med eller? Klart det är roligare att titta på snygga människor, men jag gillar tv serier där det är lite mer normal blandning mellan skådespelarna :)
Jag var ute med Mirka ikv. Käkade middag på Red Robins, mums! Ett gourmet hamburgerställe, hehe. Men det var gott i alla fall!
Nej, nu ska jag fortsätta kolla klart på mitt avsnitt och sedan sova! God natt, sov gott! (Eller, GOD MORGON!)


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0