Ma, ba, ta! Sömn, sleeeeeepy!

Nu ligger väl större delen av Sveriges befolkning och snarkar högt, hårt invirade i täcken och mardrömmar! Vilket jag med snart ska göra, efter lite icefilms tittande.  
Imorgon har jag en hel del att göra, busy busy! 
Kvällen spenderades iaf med Mirka, Orlando, Hanna och en till tjej jag inte minns namnet på. Vi lirade frisbee, av någon anledning. Men tillslut blev det för mörk, så vi drog till BWW och satt där och skrek på varandra. Jag surplade i mig lemonade, medan mina gamlingar till kompisar satt och drack öl, mohitos etc... Hög musik, massa tvapparater som visade olika sporter och mycket folk, gillas ;) 
Nej nu ligger lilla Doggen i sängen och snarkar hon med, jag ska sova så jag orkar och hinner med allt imorgon! Har ju inte riktigt ALL tid i välrden ;) 

Skönheten och odjuret... Dessa två hundar bredvid varandra, den ena är väldigt "feminim", den andre bara en drummel... Som jag och ...? Hmm?! Ja jag och jag :P

 
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0