Mom and sister!

Hallå! Sorry för dåligt uppdaterande, men jag har ju faktiskt haft min mamma och syster här, så då tyckte jag att jag inte borde blogga :)
I söndags tog jag dem till Potomac Mills och shoppade. Köpte såklart converse, alla tre! 270 svenska kronor för ett par vanliga converse, vad kostar dom i Sverige? 600?
I måndags körde vi upp i bergen till Lurays Caverns, gruvorna och gick där. Igår så åkte vi till Zoo i Washington. Jag har ju jobbat måndag och tisdag, så fick ju göra saker som Ashley oxå skulle tycka var kul. Hehe, stackars Anna fick en tioåring hängandes runt halsen båda dagarna!
Sen idag så åkte jag med dem och lämnade av dem vid bussen som går till New York. Sen käkade jag och Ash på Mcedonkan och åkte hem. På fredag åker jag upp med bussen till New York och det ska vara runt 26 grader varmt, så SOMMAR KLÄDER! :D Hehe, tror knappast att mamam och Anna har så mkt sommarkläder ;)

NJUUUUT AV LITE BILDER!












Mina små apor! Jag hoppas ni gillar bilderna!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

härligt med en massa bilder:D ni verkar haft riktigt kul ju!!!!

2010-04-01 @ 20:09:21
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0