Ute och springer i 3 timmar, birst på vettiga saker att sysselsätta sig med!

Jag tror helt seriöst att jag får panik snart... Jag har absolut inget vettigt att göra om dagarna numera! Om någon skulle fråga mig och jag skulle vilja bli hemmafru, så skulle jag vika mig dubbel av skratta och förmodligen ramla ihop i en hög på golvet och inte kunna ta mig upp på ett tag av skrattanfall... Det kliar i fingrarna och huvudet skriker efter någonting kreativt att syssesätta sig med. Jag är rastlös och uttråkad.. Jag sätter mig med min scrapbook, fungerar ett tag. Blir uttråkad. Jag går och springer långa runder med hunden, blir tråkigt i längden. Gymkortet har gått ut, och förnya det är onödigt, eftersom Ash slutar skolan om 2 månader och i sommar kommer jag inte ha tid att åka och gymma.
Caroline bor numera 30 minuter härifrån, så det är inte lika lätt att träffa henne, men jag dör av trisstes snart, så jag kanske pallrar mig ut och kör och möter upp henne någonstanns? Behöver ändå shoppa lite mer.
Det är om kvällarna som jag har roligt, då mina "heldagars-jobbande" kompisar är lediga och kan träffas :) Dessutom längtar jag som fan till då jag och Nina sak på våran första semestervecka! :D

Vad tycker ni förresten om de här kläderna? Funderar på att köpa kanske den första vita tunikan och den sista klänningen? :P
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0