Shoppar

Shoppade lite idag. Hittade lite olika klänningar och ett par shorts och en halv bikini. Hittade en snygg underdel, men ingen snygg passande topp :/ Men jag ska shoppa lite mer. Det är ju trots allt dax för vår/sommar kläder nu, och jag åker snart utomlands, höll jag på att säga, (fast lite ;) Men jag åker ju till varma hav, så då måste man ju vara förberedd. Det är dessutom nu alla snygga saker har kommit ut, så måste passa på innan allt är slut!
 Visar kläderna senare :)


Såhär ser det ut framför vårt hus


Försökte fota en simmande orm, men den var för snabb :P Följ vattenspåret och kolla noga mellan grenarna så kanske ni ser den ;) Jag zoomade in och såg den :P


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag skulle också vilja åka iväg och vara au pair lite senare i livet! Men jag vet inte om jag vågar :o Haha!

2010-04-09 @ 23:54:01
URL: http://emloves.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D allt bra med dig en sån här fin vårdag då? :D

2010-04-10 @ 09:29:51
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Mamma

Shopping nu igen :)

Hur är det med örat idag då? Jag har kommit på att det är New York du inte tål.

2010-04-10 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0