Måndag

Hejsan alla! Allt bra idag? Själv mår jag prima och bara för det så öser det ner ute... Fast som jag hörde någonstanns, regn är bara ett annat fint väder.
Ash är hemma idag. Hon var hos tandläkaren och drog ut en tand, stackarn... Men det gjorde tydligen inte ont och den har varit jobbig ett tag, så var väl lika bra :) Så hon ligger framför tv:n med en skål nudelsoppa!
Och ja, det är måndag... Tvättdag!!! Tvättmaskinen och torktummlaren är i full gång! Visste ni det? Här torktumlar man alla kläder, fast jag hängtorkar mina... Hänger de blöta kläderna på galgar i garderoben. Många av mina kläder tål inte torktummling...
Haha, shit jag har verkligen inget kul att skriva just nu... Mer än att jag LÄNGTAR till Bahamas och Florida! :D Sol, bikinis och tunna tunikor med solskyddsfaktor 50+! Oh yes :P
Ha det bra idag,
Tjao!

Mirka dansar loss. OBS! Jag dricker inte öl! Bara så ni vet ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

TAck ;).



Jag vet, visst är de fina! De har skitfina skor i den affären.



db Shoes heter affären ;). Hoppas du har den nära.

2010-04-26 @ 18:48:38
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0