Lite nytt och lite snyggt

Titta vad jag har gjort idag :) Ändrat bakgrundfärg, haha! Nej men jag var ute och gick en lååååån runda med Daisy, powerwalk ni vet ;) Måste sett för jävla rolig ut.. Går man inte och svänger lite extra på tex magen och höfterna?
Dessutom så sitter jag och snackar skit med Bettina (oj sorry, Alexandra)Pappa, sorry vi får snacka en annan dag. Fredag kanske? Men jag och Bettandra har faktiskt inte snackat på ett tag, så jag tycker att det inte gör någonting!  
Vad tycker ni om blått förresten? Jag har bestämt mig för att bli lite vårig, så jag har köpt lite blåa plagg, tycker det passar bra på mig. Så blått är det nya i min svart&vita stil ;)


Lite härliga bilder på mig och Anna, när Anna trodde hon var mindre än vad hon egentligen är

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad stor jag ser ut xD

2010-04-19 @ 20:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0